ca
País destí
Foto Recaredo Turó d'en Mota Enoteca 1.999 vi escumós
 

Recaredo Turó d'en Mota Enoteca 1.999

0,75 L. I Anyada: 2001
96 PARKER
Producte descatalogat
  • ASSEGURANÇA ANTI-TRENCAMENT
  • LLIURAMENT EN 24H/48H
  • Logotip Visa
  • Logotip de Mastercard
  • Logotip de Paypal
DETALLS
  • Anyada: 2001
  • Tipus: Blanc Gran Reserva Brut Nature
  • Capacitat: 0,75 L.
  • Graduació: 12,0º
PUNTUACIONS PER ANYADES

PARKER

ANY PUNTUACIÓ
2008 97
2006 95
2005 95
2004 96
2003 95

PEÑÍN

ANY PUNTUACIÓ
2008 96
2007 97
2006 97
2005 97
2004 97
NOTA DE TAST
Color

Groc or nou, límpid, brillant. Perlatge delicat i suau, bombolla molt petita, molt ben integrada. Formació de la corona a la superfície de la copa.

AROMA:

Extraordinària complexitat aromàtica, intensitat alta, net i elegant. Amalgama de notes afruitades confitades com préssec en almívar, peres al vi, pastís de poma amb uns tocs minerals increïblement expressius. Tot sobre fons de criança, torrats, fumats, i espècies com canyella o gingebre.

GUST:

Atac espectacular, potent i amb aromes d’evolució nobles. Excel•lent equilibri alcohol-acidesa. Sublim pas en boca cremós, on es fusiona la fruita madura i la mineralitat. Final molt llarg i llaminer, recordem les notes torrades de la criança.

MARIDATGE
Devaluada la importància del plat degut a l’exclusivitat del producte, recomanarem aquesta joia sempre amb la companyia idònia i amb productes d’alt nivell qualitatiu. El caviar serviria com a potenciador organolèptic d’aquest cava. Servir a 10° C, aquest cava mostra el seu millor moment després de diversos minuts de ventilació.
ET POT INTERESSAR
Elaborat exclusivament amb vinyes velles de la nostra propietat, situades a les finques de Can Romeu (Sant Sadurní d'Anoia), La Pedra Blanca (Subirats) i Can Rosell de la Serra (Torrelavit), totes de l'Alt Penedès. Aquestes velles vinyes en terres de textura franca i naturalesa molt calcària donen produccions de raïm molt baixes i d'un alt nivell qualitatiu pel que fa a regularitat, concentració i expressió. La verema es realitza manualment i totes les vinyes es conreen sense herbicides ni insecticides per a respectar la biodiversitat i el medi ambient. La vinya Turó d’en Mota (propietat de Recaredo) va ser plantada l’any 1940, amb una superfície de 0,98 hectàrees i conduïda en vas. Es troba a la falda nord d’un turó anomenat Turó d’en Mota de qual pren el seu nom, a l’extrem nord-occidental de Sant Sadurní d’Anoia. El terreny és extremadament calcari.
OPINIONS
Has provat ja aquest producte?
Vins negres denominació d'origen Corpinnat

La denominació d'origen Empordà es troba situada a la part nord-est de Catalunya. El territori està distribuït entre dues comarques i 55 municipis. 35 municipis pertanyen a l'Alt Empordà i 20 són del Baix Empordà. La producció mitjana anual és de 65.000 hectolitres de vi amb una superfície de vinya plantada d'aproximadament 2000 hectàrees. En el seu inici la denominació es deia Empordà-Costa Brava, al 2006 es va eliminar la indicació Costa Brava.

ALTRES CLIENTS TAMBÉ VAN COMPRAR...