- Inici
- Coneix-nos
- Preguntes freqüents
Preguntes freqüents
Si tens qualsevol dubte, pots consultar les següents categories o contactar directament amb nosaltres.
el meu compte
Com seran tractades les dades introduïdes en el registre?
Totes les dades personals facilitades pel Client a www.grauonline.com seran incloses en un fitxer de dades de caràcter personal creat i mantingut sota la responsabilitat de VINS I LICORS GRAU, S.A. En compliment del que es disposa en la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de Desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Com puc modificar les meves dades?
A l'apartat "El meu compte" podràs modificar les dades registrades en tot moment. He oblidat la meva clau d'accés.
HE OBLIDAT LA MEVA CLAU D'ACCÉS. Com puc recuperar-la?
Si has oblidat la teva clau d'accés pots recuperar-la accedint a "El meu compte" , clicant a l'enllaç 'No recordes la teva clau d'accés? Clica aquí'. A continuació hauràs d'omplir el formulari corresponent i rebràs per correu electrònic tota la informació necessària. Si per al contrari no reps el correu, et pots posar en contacte amb el nostre servei d'Atenció al Client.
No vull rebre informació promocional (Newsletters) de Grau Online ¿Com ho faig?
- A través de "Àrea de client."
- A través del peu dels correus que rebràs.
LA MEVA COMANDA
Puc recollir la comanda a la vostra botiga?
Sí. Es pot recollir la comanda a les nostres oficines a Palafrugell, Girona Carrer Torroella, 163 entregant el comprovant de compra.
Mostrar ubicació en Google Maps
Puc escollir l'hora d'arribada de la meva comanda?
L'entrega es realitza en funció del recorregut diari del mateix transportista.
No he rebut el que vaig demanar o la meva comanda està incompleta. Què puc fer?
En aquest cas, et pots posar en contacte amb nosaltres a través del telèfon 972 301 835, al correu support@grauonline.com, o bé, omplint nostre formulari de atenció al client.
Vull tornar i/o canviar la meva comanda. Com ho puc fer?
Aquesta informació la trobaràs a l'apartat DEVOLUCIONS I/O CANVIS dins les nostres "Condicions generals de la contractació".
Què passa si es trenca la meva ampolla de Vi, Cava o Licor?*
A Grau Online disposem d'una assegurança que cobreix aquest tipus d'incidències que hagin sigut causades durant el transport, que resoldrem a través del telèfon 972 301 835, al correu support@grauonline.com, o bé, omplint nostre formulari d'atenció al client.
*En cas que hi hagi un petit desperfecte o s'evidenciï que part del material està malmès, recomanem que s'accepti el paquet i es faci constar a l'albarà d'entrega. La companyia de transport ens haurà notificat prèviament l'incident i a Grau Online procedirem a enviar, amb la major rapidesa possible, el producte/es que li manquin al client, evitant així que l'entrega completa de la comanda es demori més del convenient.
COMPRA I PAGAMENT
COM FAIG LA MEVA PRIMERA COMPRA?
Comprar en GrauOnline és molt senzill.
1. Afegeix al carret els productes que desitgis comprar.
2. Quan ja tinguis tots els teus productes, accedeix a la "cistella de la compra" i tramita la teva comanda prement el botó "començar comanda".
3. Si ja tens compte de client, podràs identificar-te amb el teu e-mail i contrasenya. En cas que sigui la primera vegada que compres, tan sols hauràs de prémer en el botó "continuar".
4. Segueix els passos i completa les teves dades per a finalitzar la compra.
Des de quins països puc comprar a Grau Online?
Des de tots els països de la Unió Europea excepte Finlàndia i Suècia.
Quins mètodes de pagament puc utilitzar per comprar les ampolles de Vi, Cava o Licor?
El pagament de les comandes es pot realitzar a través de targeta de crèdit o dèbit (Visa i MasterCard), PayPal, Bizum o transferència.
El sistema de pagament és segur?
www.grauonline.com garanteix la seguretat i confidencialitat en totes les seves transaccions. Totes les operacions bancàries es realitzen a través d'un servidor segur, basat en l'estàndard SSL que protegeix les dades.
Puc comprar a través d'algun altre mètode que no sigui la botiga online?
Sí. A través de la botiga física situada a Palafrugell (Girona), Carrer Torroella, 163.
Mostrar ubicació en Google Maps
TRANSPORT I LLIURAMENT
Es realitzen entregues a les Illes Balears, Illes Canàries, Ceuta i Melilla?
- Es realitzen entregues a: Illes Balears.
- No es realitzen entregues a les Illes Canàries, Ceuta i Melilla.
A quins països s'envien comandes?
A Espanya (Península), Alemanya, Àustria, Dinamarca, França, Gran Bretanya, Grècia, Itàlia, Irlanda, Luxemburg, Països Baixos, Portugal, Bèlgica, Bulgària, Eslovàquia, Estònia, Hongria, Letònia, Lituània, Polònia i República Txeca.
Quina és la tarifa de preus de transport?
El preu del transport s'incrementa o disminueix en funció de:
- Localitat de destí.
- Nombre d'ampolles de la comanda.
Puc enviar ampolles a una direcció diferent de la registrada?
Sí. Indicant-ho durant el procés de compra, en l'apartat corresponent.
Què s'inclou amb el preu del transport?
- Seguiment de la comanda.
- Assegurança de ruptura.
Quan trigarà a arribar la meva comanda?
- Península (Espanya) entre 24/48 hores.
- Illes Balears i Portugal entre 48/72 hores.
- Països de la Unió Europea entre 5 i 7 dies.
OFERTES I DESCOMPTES
Existeixen packs especials per a regalar?
Sí. A Grau online oferim l'opció de crear lots especials, a més, a l'hora de realitzar la teva comanda també et donem l'opció d'incloure una dedicatòria de manera gratuïta.
En el cas que necessitis un lot o regal especial, també et pots posar en contacte amb nosaltres a través del telèfon 972 301 835, al correu info@grauonline.com, o bé, omplint nostre formulari d'atenció al client i et preparem allò que desitgis.
Existeixen packs d'ampolles amb descomptes?
Sí, existeixen diferents mètodes de packs de descompte i ofertes que trobaràs a la nostra pàgina web a través de dues vies, al nostre apartat d'ofertes i als llistats de productes, els reconeixeràs perquè tots ells contenen un etiqueta amb el missatge de la promoció que li correspon.
ALTRES CONSULTES
No trobo la solució al meu problema. Què faig?
Pots escriure'ns a través de formulari o directament en support@grauonline.com.
Si ho prefereixes, també ens pots contactar per telèfon cridant al 972 301 835 (horaris: de dilluns a dissabte 09.00 a 13.00 i de 16.00 a 19.00).