ca
Foto Hola Brut vi escumós
Vins D.O. Cava
 

Hola Brut

0,75 L. I
Producte descatalogat
  • ASSEGURANÇA ANTI-TRENCAMENT
  • LLIURAMENT EN 24H/48H
  • Logotip Visa
  • Logotip de Mastercard
  • Logotip de Paypal
DETALLS
  • Calendari d'anyades
  • Tipus: Blanc Jove Brut
  • Capacitat: 0,75 L.
  • Graduació: 11,5º
  • País: Espanya
  • D.O: D.O. Cava
  • Varietats: Xarel·lo,Macabeu,Parellada
  • Al.lèrgens: Conté sulfits
NOTA DE TAST
Color

Net, límpid i brillant. Color groc palla amb reflexos verdosos. Amb bombolla persistent i constant. Molt agradable a la vista.

AROMA:

En nas es presenta molt net, intens i amb frescos aromes de fruites blanques, on destaquen la poma verda, el raïm i petites pinzellades de notes cítriques i de la mateixa fermentació, finalitzant així, amb els aromes de brioixeria i ametlles.

GUST:

En boca és harmoniós i apetitós, on l'equilibri s'apodera des de el primer segon. Complex, delicat i de llarga estructura. Final d'una frescor marcada per uns intensos aromes de fruites.

ET POT INTERESSAR
Collita manual i mecànica, amb una meticulosa selecció de raïms. Realitza una primera fermentació en dipòsits d'acer inoxidable a temperatura controlada de 16 °C, i la segona fermentació en ampolla seguint el mètode tradicional. Envelliment de divuit mesos aproximadament en les seves mares.
OPINIONS
Has provat ja aquest producte?
Vins D.O. Cava
Vins negres denominació d'origen D.O. Cava

La denominació d'origen Empordà es troba situada a la part nord-est de Catalunya. El territori està distribuït entre dues comarques i 55 municipis. 35 municipis pertanyen a l'Alt Empordà i 20 són del Baix Empordà. La producció mitjana anual és de 65.000 hectolitres de vi amb una superfície de vinya plantada d'aproximadament 2000 hectàrees. En el seu inici la denominació es deia Empordà-Costa Brava, al 2006 es va eliminar la indicació Costa Brava.

ALTRES CLIENTS TAMBÉ VAN COMPRAR...