ca
Foto Finca Olivardots Rosa d'Àmfora vi rosat
Vins D.O. Empordà
  • Producte 100% vegà
  • Producte Ecològic
 

Finca Olivardots Rosa d'Àmfora

0,75 L. I
Producte descatalogat
  • ASSEGURANÇA ANTI-TRENCAMENT
  • LLIURAMENT EN 24H/48H
  • Logotip Visa
  • Logotip de Mastercard
  • Logotip de Paypal
Producte 100% vegà
Producte Ecològic
DETALLS
  • Calendari d'anyades
  • Tipus: Rosat Jove
  • Capacitat: 0,75 L.
  • Graduació: 11,5º
PUNTUACIONS PER ANYADES

PARKER

ANY PUNTUACIÓ
2023 92
2018 91

PEÑÍN

ANY PUNTUACIÓ
2019 89
2017 89
NOTA DE TAST
Color

Rosa salmó

AROMA:

Un boquet extraordinari de pètals de rosa, cítrics com l'aranja, maduixes i nespres.

GUST:

Acidesa fresca i persistent, llaminer amb tocs de síndria però sec. Un punt salí

ET POT INTERESSAR
El rosa d'àmfora és un vi que podríem definir com un vi de patrimoni, atès que està elaborat íntegrament per una varietat pràcticament perduda: la Carinyena Roja. Un vi fruit de vinyes velles de més de 80 anys, en terroir de còdols , llims i sorra. El most macera durant 6 dies amb les mateixes pells a temperatura controlada i seguidament fermenta i es cria en àmfores de terrissa de 1000 l durant 4 mesos. Aquest vi constitueix a més l'únic monovarietal de Carinyena Roja que surt regularment al mercat a la DO Empordà i és el primer vi elaborat per l'enòloga Carlota Pena, filla de Vinyes d'Olivardots. Un celler establert a Capmany que vetlla per la recuperació de les varietats tradicionals del territori, amb viticultura ecològica i pràctiques biodinàmiques.
OPINIONS
Has provat ja aquest producte?
Usuari: Joan Data: 08/02/2021

La varietat carinyena roja no és massa coneguda però dóna uns vins excel·lents. Vi fresc, amb certa acidesa, records herbàcis. per beure a qualsevol moment. Molt recomenable

Vins D.O. Empordà
Vins negres denominació d'origen D.O. Empordà

La denominació d'origen Empordà es troba situada a la part nord-est de Catalunya. El territori està distribuït entre dues comarques i 55 municipis. 35 municipis pertanyen a l'Alt Empordà i 20 són del Baix Empordà. La producció mitjana anual és de 65.000 hectolitres de vi amb una superfície de vinya plantada d'aproximadament 2000 hectàrees. En el seu inici la denominació es deia Empordà-Costa Brava, al 2006 es va eliminar la indicació Costa Brava.

ALTRES CLIENTS TAMBÉ VAN COMPRAR...