ca
País destí
Foto Vinya d'en Grec Rosat vi rosat
Vins D.O. Catalunya
 

Vinya d'en Grec Rosat

0,75 L. I
4,21€
5,61€ / litre
  • ASSEGURANÇA ANTI-TRENCAMENT
  • LLIURAMENT EN 24H/48H
  • COMPRA SEGURA
  • EN 24 - 48 HRS
  • Logotip Visa
  • Logotip de Mastercard
  • Logotip de Paypal
  • Logotip Bizum
Foto Vinya d'en Grec Rosat vi rosat
Vinya d'en Grec Rosat
0,75 L.
4,21€
DETALLS
  • Tipus: Rosat Jove
  • Capacitat: 0,75 L.
  • Graduació: 11,0º
CALENDARI D'ANYADES
  • Excel·lent (E)
  • Molt bona (MB)
  • Bona (B)
  • Regular (R)
  • Deficient (D)
ANY QUALIFICACIÓ
  • 2025
  • 2024
  • 2023
  • 2022
  • 2021
  • 2020 MB
ANY QUALIFICACIÓ
  • 2019 MB
  • 2018 MB
  • 2017 MB
  • 2016 MB
  • 2015 MB
  • 2014 MB
  • 2013 MB
  • 2012 MB
  • 2011 MB
  • 2010 MB
ANY QUALIFICACIÓ
  • 2009 MB
  • 2008 MB
  • 2007 MB
  • 2006 MB
  • 2005 MB
  • 2004 MB
  • 2003 MB
  • 2002 B
  • 2001 E
  • 2000
ANY QUALIFICACIÓ
  • 1999
  • 1998
  • 1997
  • 1996
  • 1995
  • 1994
  • 1993
  • 1992
  • 1991
  • 1990
NOTA DE TAST
Color

De color maduixa clar, net i molt brillant.

AROMA:

Intens en nas on trobarem records a préssec i maduixa.

GUST:

En boca és suau i equilibrat, amb un toc de frescor gràcies a una acidesa ben integrada.

MARIDATGE
Adequat per acompanyar qualsevol menjar i molt especialment recomanat per a aperitius; enllaça molt bé amb la cuina exòtica (asiàtica i caribenya per exemple); ideal per a gairebé tots els arrossos i moltes pastes, forma un maridatge perfecte amb les graellades de verdures.

Temperatura de servei 8º C
ET POT INTERESSAR
Serral està situat enmig de la Conca de Barberà, comarca d'arrelada tradició vinícola. Les restes arqueològiques romanes trobades a Sarral certifiquen l'existència d'aquesta cultura en la qual els vins tenien una gran importància. Però no serà fins a l'edat mitjana que el conreu de la vinya tindrà un paper de primer ordre. Una qualitat característica diferenciadora és el paper que van tenir els monjos del Cister i del Temple establerts a la comarca, els quals van transmetre la seva experiència.

El celler construïda el 1914 sota els auspicis de la Mancomunitat de Catalunya és obra de l'il·lustre arquitecte Pere Domènech i Roura, fruit de l'esforç solidari de la pagesia local per aixecar una edificació racional, de gran valor arquitectònic, pionera pel que fa a la incorporació a la indústria agrària de condicions tècniques, constructives i enològiques.

elaboració:
Aquest gran vi rosat s'elabora a partir de raïm de la varietat Trepat recollida en el punt òptim de maduració. Es sotmet a una maceració amb les seves pells durant el temps necessari per obtenir el seu color. Posteriorment es premsa i s'obté el most flor que, un cop desfangat, fermenta a temperatura controlada de 13 º a 15 º C per mantenir els aromes característiques de la varietat.
OPINIONS
Has provat ja aquest producte?
Vins D.O. Catalunya
Vins rosats denominació d'origen D.O. Catalunya
Fundada l’any 1999 la denominació d’origen Catalunya inclou la gran majoria de municipis catalans elaboradors de vi. La superfície de vinya plantada arriba a les 60.000 hectàrees i la producció anual de vi s’aproxima als 60 milions d’ampolles. La finalitat de crear una denominació d’origen que es superposés territorialment amb les altres DOs catalanes va ser la de donar més llibertat i flexibilitat als elaboradors, per fomentar així la creativitat i l’experimentació. Autoritzar la utilització d’un major nombre de varietats de raïm, i permetre la realització de cupatges amb raïms de diferents zones caracteritzen els vins de la D.O. Catalunya, que també emparen als municipis productors que no poden integrar-se a cap altra denominació.

ALTRES CLIENTS TAMBÉ VAN COMPRAR...

ALTRES PRODUCTES DE … Cooperativa Vinicola Del Sarral