ca
Foto Louis Latour Montrachet Grand Cru vi blanc
 

Louis Latour Montrachet Grand Cru

0,75 L. I Anyada: 2015
Producte descatalogat
  • ASSEGURANÇA ANTI-TRENCAMENT
  • LLIURAMENT EN 24H/48H
  • Logotip Visa
  • Logotip de Mastercard
  • Logotip de Paypal
DETALLS
  • Anyada: 2015
  • Tipus: Blanc Criança
  • Capacitat: 0,75 L.
  • Graduació: 14,0º
PUNTUACIONS PER ANYADES

PARKER

ANY PUNTUACIÓ
2019 93
2017 93
2016 94
NOTA DE TAST
Color

Té un color groc daurat, molt expressiu i intens que ens fa intuir la seva complexitat.

AROMA:

El nas és profund i complex, amb aromes a torrats i cafè.

GUST:

El seu paladar ofereix sabors potents. És dens i precís alhora, i ens recorda a notes de préssec d'aigua i ametlles. Té un final sali amb una persistència força llarga.

MARIDATGE
Marida bé amb marisc, llagosta, peixos en general i foie gras.
ET POT INTERESSAR
Louis Latour té origen a Corton, i compta amb més de dos segles d'història lligada a la Borgonya. Va ser fundada el 1797, i ha recorregut diferents èpoques que han anat consolidant-se de manera natural amb el pas del temps. Aquest celler es congratula de seguir sent una empresa independent i familiar que, actualment, està dirigida pel setè Louis Latour, l'onzena generació de la línia fundadora.
OPINIONS
Has provat ja aquest producte?
Vins negres denominació d'origen A.O.C. Bourgogne Côte de Beaune

La denominació d'origen Empordà es troba situada a la part nord-est de Catalunya. El territori està distribuït entre dues comarques i 55 municipis. 35 municipis pertanyen a l'Alt Empordà i 20 són del Baix Empordà. La producció mitjana anual és de 65.000 hectolitres de vi amb una superfície de vinya plantada d'aproximadament 2000 hectàrees. En el seu inici la denominació es deia Empordà-Costa Brava, al 2006 es va eliminar la indicació Costa Brava.