ca
País destí
Foto G.Bertrand Cote des Roses Rosat vi rosat
 

G.Bertrand Cote des Roses Rosat

0,75 L. I
9,99€
13,32€ / litre
Producte no disponible
  • ASSEGURANÇA ANTI-TRENCAMENT
  • LLIURAMENT EN 24H/48H
  • COMPRA SEGURA
  • EN 24 - 48 HRS
  • Logotip Visa
  • Logotip de Mastercard
  • Logotip de Paypal
  • Logotip Bizum
DETALLS
  • Tipus: Rosat Jove
  • Capacitat: 0,75 L.
  • Graduació: 13,0º
NOTA DE TAST
Color

Net, límpid i brillant. Color salmó suau amb reflexos grisacis, que amb el temps poden evolucionar a matisos més ataronjats. Molt agradable a la vista.

AROMA:

En nas ofereix un bon ventall d'aromes on els protagonistes són sens dubte els tocs florals. Domina com bona reina de les flors que és els tocs de rosa. Seguit de notes de fruita vermella (grosella) i certament cítriques (pomelo). Final molt fresc.

GUST:

Entrada en boca amb molt bona sensació de frescor, es nota el pes aromàtic en el paladar, que ajuda així, a desenvolupar un harmoniós equilibri amb un final fresc i llarg.

MARIDATGE
Perfecte per acompanyar amb plats lleugerament especiats, amanides i marisc.
ET POT INTERESSAR
Cote des Roses celebra l'estil de vida mediterrani. La denominació Llenguadoc s'estén al llarg de litoral mediterrani, des de la frontera amb Espanya fins Nimes, recolzant-se en els contraforts de la Muntanya Negra i les Cevenas. El sòl és molt variat i està compost principalment per calcària dura de les garrigues, terres esquistosos i graves aportades pels rius de l'Llenguadoc. El clima, càlid i amb vents ( "clima mediterrani semiàrid de variant hivernal suau") afavoreix la maduració del raïm i el seu bon estat sanitari, alhora que conserva la frescor gràcies a l'altitud ia la influència de la mar, que suavitza les elevades temperatures estivals. Es presenta en una ampolla inèdita amb fons en forma de rosa, creada per un jove dissenyador de l'Ecole Boulle. Es tracta d'un vi per regalar ... com un ram de roses!
OPINIONS
Has provat ja aquest producte?
Usuari: Raimon Data: 30/04/2020

Servei d'entrega a domicili ràpid i eficient. El vi em va sorprendre molt, està molt bo, amb una acidesa notable que fa que passi molt bé

ALTRES CLIENTS TAMBÉ VAN COMPRAR...