ca
Foto Bottega Rosé Gold Brut vi escumós
 

Bottega Rosé Gold Brut

0,75 L. I Anyada: 2021
24,83€
  • ASSEGURANÇA ANTI-TRENCAMENT
  • LLIURAMENT EN 24H/48H
  • COMPRA SEGURA
  • EN 24 - 48 HRS
  • Logotip Visa
  • Logotip de Mastercard
  • Logotip de Paypal
  • Logotip Bizum
Foto Bottega Rosé Gold Brut vi escumós
Bottega Rosé Gold Brut
0,75 L.
24,83€
DETALLS
  • Anyada: 2021
  • Tipus: Rosat Reserva Brut
  • Capacitat: 0,75 L.
  • Graduació: 11,5º
  • País: Itàlia
  • Varietats: Pinot Noir
  • Al.lèrgens: Sulfits
NOTA DE TAST
Color

Net, límpid i brillant. Color rosa pàl·lid, amb perlatge fi i persistent. Molt agradable a la vista.

AROMA:

En nas destaquen els aromes de la varietat, on les notes florals, juntament amb els matisos de la fruita vermella de bosc com la maduixa silvestre, la grosella i els gerds són els indiscutibles protagonistes.

GUST:

Entrada en boca on la frescor i l'acidesa van agafades de la mà en un equilibri perfecte. És harmoniós, delicat i elegantment persistent.

MARIDATGE
Excel·lent amb aperitius i perfecte per una copa entre hores. Ideal amb plats vegetarians, sushi i plats de marisc a la planxa.
ET POT INTERESSAR
Els raïms, Pinot Nero, en aquest escumant són recollides a mà i vinificades a una temperatura controlada. Durant l'any que segueix a la collita, el vi obtingut passa pel procés d'espumació i després passa per una segona fermentació, en recipients d'acer, realitzada segons el mètode italià Charmat.
OPINIONS
Has provat ja aquest producte?

ALTRES CLIENTS TAMBÉ VAN COMPRAR...