A la copa presenta un bonic groc pàl·lid amb destells daurats, amb una bombolla fina i no massa abundant que forma un perfecte rosari.
En nas és complex i intens, destacant en primer lloc aromes de fruita exòtica ben madura (pinya i mango) juntament amb notes de pell de cítrics (llimona i mandarina) i tocs florals. Més tard es poden apreciar aromes especiades; tot això en perfecta harmonia sobre un fons de mel.
En boca resulta cremos, golós i suau, amb un bon pas i una magnífica acidesa que li dóna certa frescor. Tanca el recorregut amb una persistència final marcada per records de les fruites exòtiques i els cítrics que s'indicaven en nas.
No perdis l'oportunitat i rep abans que ningú totes les nostres ofertes, novetats i promocions.
Revisa la safata d'entrada o la carpeta de correu no desitjat i activa la teva subscripció per rebre les nostres ofertes, novetats i promocions.
Hem rebut la teva valoració correctament. Serà publicada després de ser validada.
Prova-ho més tard, sentim les molèsties.
Vino blanco, Semi-dulce. Agradecido para acompañar pescados, crustáceos, aperitivos, etc.
Tomar a temperatura de 3 a 5 grados.
Verdejo de Rueda con diferentes aromas afrutados y burbujas suaves que dan un buqué particular.
Color pajizo, buena presencia.
Por último, también es recomendable tomar este vino con postres o dulces.