Preguntes freqüents
-
Des de quins països puc comprar a Grau Online?
Des de tots els països de la Unió Europea excepte Finlàndia i Suècia.
-
Quins mètodes de pagament puc utilitzar per comprar les ampolles de Vi, Cava o Licor?
El pagament de les comandes es pot realitzar a través de targeta de crèdit o dèbit (Visa i MasterCard) o transferència.
-
El sistema de pagament és segur?
www.grauonline.com garanteix la seguretat i confidencialitat en totes les seves transaccions. Totes les operacions bancàries es realitzen a través d'un servidor segur, basat en l'estàndard SSL que protegeix les dades.
-
Puc comprar a través d'algun altre mètode que no sigui la botiga online?
Sí. A través de la botiga física situada a Palafrugell (Girona), Carrer Torroella, 163.
-
Es realitzen entregues a les Illes Balears, Illes Canàries, Ceuta i Melilla?
Es realitzen entregues a:
- Illes Balears
No es realitzen entregues a:
- Illes Canàries
- Ceuta i Melilla
-
A quins països s'envien comandes?
A Espanya (Península), Alemanya, Àustria, Bèlgica, Dinamarca, França, Gran Bretanya, Grècia, Itàlia, Luxemburg, Països Baixos, Portugal, Bulgària, Eslovènia, Lituània, Polònia, Hongria, Estonià, Eslovàquia, Letònia, República Txeca.
-
Quina és la tarifa de preus de transport?
El preu del transport s'incrementa o disminueix en funció de:
- Localitat de destí
- Nombre d'ampolles de la comanda
-
Puc enviar ampolles a una direcció diferent de la registrada?
Sí. Indicant-ho durant el procés de compra, en l'apartat corresponent.
-
Què s'inclou amb el preu del transport?
- Tracking de seguiment de la comanda
- Assegurança de ruptura
-
Quan trigarà a arribar la meva comanda?
- Península (Espanya) entre 24/48 hores
- Illes Balears i Portugal entre 48/72 hores
- Països de la Unió Europea entre 5 i 7 dies
-
Puc recollir la comanda a la vostra botiga?
Sí. Es pot recollir la comanda a les nostres oficines a Palafrugell, Girona Carrer Torroella, 163 entregant el comprovant de compra.
-
Puc escollir l'hora d'arribada de la meva comanda?
L'entrega es realitza en funció del recorregut diari del mateix transportista.
-
No he rebut el que vaig demanar o la meva comanda està incompleta. Què puc fer?
En aquest cas, et pots posar en contacte amb nosaltres a través del telèfon 972 301 835, al correu info@grauonline.com, o bé, omplint el nostre formulari d'Atenció al client.
-
Vull tornar i/o canviar la meva comanda. Com ho puc fer?
Aquesta informació la trobaràs a l'apartat DEVOLUCIONS I/O CANVIS dins les nostres 'Condicions generals'.
-
Què passa si es trenca la meva ampolla de Vi, Cava o Licor?*
A Grau Online disposem d'una assegurança que cobreix aquest tipus d'incidències que hagin sigut causades durant el transport, que resoldrem a través del telèfon 972 301 835, al correu info@grauonline.com, o bé, omplint el nostre formulari d'Atenció al client.
*En cas que hi hagi un petit desperfecte o s'evidenciï que part del material està malmès, recomanem que s'accepti el paquet i es faci constar a l'albarà d'entrega. La companyia de transport ens haurà notificat prèviament l'incident i a Grau Online procedirem a enviar, amb la major rapidesa possible, el producte/es que li manquin al client, evitant així que l'entrega completa de la comanda es demori més del convenient. -
Existeixen packs especials per a regalar?
Sí. A Grau online oferim l'opció de crear lots especials, a més, a l'hora de realitzar la teva comanda també et donem l'opció d'incloure una dedicatòria de manera gratuïta.
En el cas que necessitis un lot o regal especial, també et pots posar en contacte amb nosaltres a través del telèfon 972 301 835, al correu info@grauonline.com, o bé, omplint el nostre formulari d'Atenció al client i et preparem allò que desitgis. -
Existeixen packs d'ampolles amb descomptes?
Sí, existeixen diferents mètodes de packs de descompte i ofertes que trobaràs a la nostra pàgina web a través de dues vies, al nostre apartat d'ofertes i als llistats de productes, els reconeixeràs perquè tots ells contenen un etiqueta amb el missatge de la promoció que li correspon.
-
Com seran tractades les dades introduïdes en el registre?
Totes les dades personals facilitades pel Client a www.grauonline.com seran incloses en un fitxer de dades de caràcter personal creat i mantingut sota la responsabilitat de VINS I LICORS GRAU, S.A. En compliment del que es disposa en la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de Desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
-
Com puc modificar les meves dades?
A l'apartat 'El meu compte' podràs modificar les dades registrades en tot moment.
-
He oblidat la meva clau d'accés. Com puc recuperar-la?
Si has oblidat la teva clau d'accés pots recuperar-la accedint a 'El meu compte', clicant a l'enllaç 'No recordes la teva clau d'accés? Clica aquí'. A continuació hauràs d'omplir el formulari corresponent i rebràs per correu electrònic tota la informació necessària. Si per al contrari no reps el correu, et pots posar en contacte amb el nostre servei d'Atenció al Client.
-
No vull rebre informació promocional (Newsletters) de Grau Online ¿Com ho faig?
- A través de l'Àrea de Client
- A través del peu dels correus que rebràs
-
No trobo la solució al meu problema. Què faig?
Posan-te en contacte amb nosaltres a través del telèfon 972 301 835, al correu info@grauonline.com, o bé, omplint el nostre formulari d'Atenció al client.