ca

Els propers dies 6 i 8 de desembre la vinoteca obrirà de matins de 10:00h a 13:30h. Tarda tancat. Podeu seguir fent les vostres compres online :)

  • Inicio
  • Condiciones generales de contratación

Condicions generals de la contractació

Actualitzades a 4 d'abril de 2019

OBJECTE

Les presents condicions generals regulen la compra de productes per part dels Usuaris a través de www.grauonline.es, www.grauonline.eu, www.grauonline.fr, www.grauonline.cat a VINS I LICORS GRAU, SA, (d'ara endavant GRAUONLINE), amb domicili social en C. Torroella, 163, Apt. 4 -17200- Palafrugell (Girona), CIF A- 17127630, inscrita en el Registre Mercantil de Girona, tom 576, llibre 478 foli 123, fulla 8252, telèfon núm. +34 972 301835, correu electrònic info@grauonline.com

ACCEPTACIÓ DE LES CONDICIONS GENERALS

En comprar qualsevol dels nostres productes oferts en aquesta Web, el comprador manifesta expressament que ha llegit, entès i accepta sense reserves les condicions generals de la contractació, així com les condicions particulars que poguessin establir-se.
Aquestes condicions tindran un període de validesa indefinit, reservant-se GRAUONLINE el dret de modificar-les unilateralment, sense que això pugui afectar els béns, o promocions que van ser adquirits amb anterioritat a la modificació. Per això és convenient que en cada ocasió que s'accedeixi a la web es comprovin les condicions vigents a cada moment.

PROCEDIMENT DE CONTRACTACIÓ

Pas1. Cerca el teu Vi, Cava o Licor

Existeixen moltes maneres de trobar l'ampolla de Vi, Cava o licor que busques a Grau Online. Ho pots fer d'una manera inicial a la nostra pàgina web per tipologia: Vi negre, Vi rosat, Vi blanc, Vi espumós, Vi generós, alcohol, uns altres, lots i regals i Ofertes, una vegada trobis la categoria que cerques, a Grau Online et continuem guiant a través de les Denominacions d'Origen en el cas dels vins.

Si encara així no trobes l'ampolla que cerques, la podràs trobar introduint el nom de l'ampolla en el cercador que trobaràs en tot moment en la pàgina web.

En el cas que el necessitis també podràs utilitzar el filtre de Grau Online, per a acurar al màxim la teva cerca i fer-la més fàcil. Podràs filtrar per preu, recomanació, origen, denominació, tipus i varietat.

Pas 2. La llista de Desitjos

La nostra web de venda online de Vins, Caves i Licors també incorpora una nova funcionalitat: la llista de desitjos. A través d'aquesta eina, podràs afegir i consultar els vins o licors que t'agradaria comprar en un futur, o bé per a registrar la teva llista habitual. Afegeix els que sols comprar i els tindràs sempre a mà per a no haver-los de buscar.

Pas 3. El meu carret

Quan trobis el teu vi, cava o licor només has de clicar en el botó afegir al carret, automàticament s'afegirà al teu carret. Una vegada completada la teva llesta podràs accedir a aquesta amb el botó "veure compra". Per a adquirir els productes, hauràs de triar l'opció passar per caixa, si per contra prefereixes continuar comprant, podràs continuar amb el mateix procés clicant en el botó corresponent.

Ja has realitzat alguna compra amb nosaltres? Afegeix les teves dades d'accés i finalitza la compra.

És la teva primera compra amb nosaltres? Registra les teves dades i podràs comprar els teus productes, també et servirà per a no haver-los d'introduir la pròxima vegada.
Una vegada hagis introduït les teves dades, hauràs de triar el mitjà i forma de pagament.

Recorda que a través del teu compte, podràs consultar totes les compres que hagis realitzat en GRAUONLINE, així com la teva llista de desitjos.

Finalment, revisa la teva compra, modifica-la si és necessari, clica el botó finalitzar compra i en de 24/48h com a mínim, depenent de l'adreça de lliurament, podràs gaudir dels nostres productes.

MITJANS TÈCNICS PER A CORREGIR ERRORS

Durant el procés de compra i abans de prémer el botó per a procedir al pagament, apareixen diferents finestres de confirmació de les dades que s'introdueixen, de manera que s'impedeix continuar si no es proporcionen totes les dades que en cada cas se sol·liciten. També abans de conducta a la confirmació de la comanda, el client podrà corregir qualsevol error en la introducció de les dades, canviar el contingut del carret de la compra i fins i tot cancel·lar-la íntegrament, podent retrocedir a les pantalles anteriors per a realitzar les rectificacions oportunes.
Abans i després de realitzar la comanda podrà contactar amb nosaltres a través de l'adreça electrònica info@grauonline.com o trucar al telèfon núm. +34 972 301835 indicant l'error sofert amb la finalitat de procedir a la seva correcció.

ON SERVIM

GRAUONLINE serveix els seus productes en els següents països i àrees geogràfiques europees: Espanya (només Península i Illes Balears), Portugal, Alemanya, Àustria, Dinamarca, França, Grècia, Itàlia, Luxemburg, Països Baixos, Gran Bretanya.

QUÍ POT CONTRACTAR

Els nostres productes no es venen, subministren ni lliuren a persones menors de 18 anys.

S'adverteix expressament que està prohibida la compra i subministrament de begudes alcohòliques a menors de 18 anys.

Per a poder comprar qualsevol dels productes oferts en el nostre lloc web, la persona compradora declara i garanteix que ella mateixa i en el seu cas la persona a qui s’hagin d’entregar els productes:

. Resideixen en un país on servim els nostres productes.

. No són menors de 18 anys.

La legislació del seu estat de residència i d'on s'han de lliurar els productes no impedeix que la persona que els rebrà adquireixi begudes alcohòliques.

En el cas que contracti una persona jurídica, la persona que actua en la seva representació declara sota la seva responsabilitat que té poders vigents, reservant-se GRAUONLINE el dret a comprovar aquest extrem.

COMUNICACIÓ AMB EL CLIENT

Les comunicacions amb el comprador es realitzaran preferiblement a través de correu electrònic i altres mitjans electrònics, inclosa la missatgeria instantània, per la qual cosa ha de proporcionar les dades actives a cada moment per a aquesta finalitat.

CONFIRMACIÓ DE LA COMANDA

Quan rebem la seva comanda, procedirem a confirmar-l'hi per correu electrònic en l'adreça que ens hagi facilitat, en el termini de 24 hores, enviant-li un justificant de recepció que indicarà el número de comanda i contindrà les condicions generals i si escau particulars del contracte.

DISPONIBILITAT DE PRODUCTES

En el supòsit que algun producte no estigués disponible, li ho comunicarem al més aviat possible a través de les dades que ens ha proporcionat amb la finalitat que a la seva elecció pugui substituir-lo per un altre o bé rescindir la compra.

LLIURAMENT DE COMANDES I DESPESES D'ENVIAMENT

Les comandes es lliuraran en el domicili que ens hagi indicat situat en l'àmbit geogràfic del territori on servim els nostres productes.
Els terminis de lliurament es confirmaran en el moment que s'hagi rebut la comanda i en tot cas com a màxim dins dels 30 dies naturals des de la data en què li haguéssim confirmat, la comanda es lliurarà en el domicili que ens hagués designat i que necessàriament haurà d'estar dins de l'àrea geogràfica on servim.

Tingui en compte que no es lliuraran begudes alcohòliques a menors de 18 anys.

Tampoc es lliuraran comandes en apartats postals, per la qual cosa ha de tenir en compte aquesta circumstància.
GRAUONLINE adoptarà les mesures exigides a un comerciant diligent perquè el lliurament pugui efectuar-se en el temps acordat, si bé no assumeix cap responsabilitat si això no pot realitzar-se com a conseqüència que les dades facilitades siguin falsos, inexactes o incomplets o quan el lliurament no pugui efectuar-se per causes alienes a l'empresa d'enviaments, assignada per a tal efecte, o per absència del destinatari. En aquests casos, s'entendrà resolt el contracte i li podrem reclamar les despeses de transport i d'enviament derivats del lliurament fallit de la comanda per causes alienes la nostra voluntat.

DEDICATÒRIES PER A TERCERS

Si vol escriure una dedicatòria per a un tercer a qui han de lliurar-se els productes en concepte de regal, ens garanteix que el destinatari té almenys 18 anys i ens autoritza al fet que la imprimim i l'enviem juntament amb els productes comprats.
Això no obstant, ens reservem el dret a revisar prèviament el contingut del seu escrit i de no enviar-lo, quan considerem que conté expressions que puguin considerar-se ofensives, atemptin a la dignitat de la persona o poden ser contraris a alguna norma.

PREUS I ALTRES DESPESES

Els preus que s'indiquen respecte a cada producte i servei inclouen l'Impost sobre el Valor Afegit (IVA), altres impostos, i taxes que puguin gravar-los i siguin aplicables, expressant-se en la moneda Euro (€).
Les compres que realitzin els subjectes passius de l'IVA residents a la Unió Europea i amb NIF intracomunitari, estaran exemptes del pagament de l'IVA, sent necessari que ens enviïn aquest document.
Per a comandes amb destinació a països aliens a la Unió Europea, recordi que com a destinatari d'aquests, haurà d'abonar directament els drets i impostos d'importació i si escau duaners locals que corresponguin, per la qual cosa preguem que tingui en compte aquest extrem i s'informi degudament sobre aquest tema, no responsabilitzant-nos de possibles devolucions.

Tret que s'indiqui expressament el contrari, no s'inclouen i aniran a càrrec de l'usuari, les despeses d'enviament, els de transport, de lliurament o postals, embalatge, segur d'enviaments o qualssevol altres serveis addicionals i annexos al producte adquirit.
Els preus aplicables a cada producte seran els publicats en el lloc web i aplicats de forma automàtica, als quals s'afegiran si escau les despeses d'enviament i altres despeses addicionals que el client hagués consentit, configurant la suma de tots aquests conceptes el total hagut de pago en l'última fase d'aquest.
Per a qualsevol informació sobre la comanda, l'usuari comptarà amb el telèfon d'atenció a clients, telèfon núm. +34 972 301835 o podrà contactar via correu electrònic a l'adreça info@grauonline.com indicant el número de comanda que li va ser assignat en el correu electrònic de confirmació de la compra. info@grauonline.com indicant el número de comanda que li va ser assignat al correu electrònic de confirmació de la compra.

MITJANS DE PAGAMENT I FACTURACIÓ

Podrà pagar les seves comandes a través de PayPal.

Quan hagi triat pagar a través de transferència bancària, quan se li confirmi la recepció de la comanda se li indicarà també el número de compte on ha de fer el pagament.

També amb targetes Visa i Mastercard a través d'una passarel·la segura de pagament, en la qual l'entitat bancària emissora de la targeta s'encarregarà de verificar la identitat del titular de la targeta i la seva autenticitat abans d'autoritzar el pagament, així com de la protecció de les dades del client. D'aquesta manera, nosaltres a més en cap moment disposem de les seves dades financeres, la qual cosa dota de major seguretat al procés de pagament.
Qualsevol incidència que pugui sorgir serà responsabilitat de l'emissor, devent el client contactar amb l'entitat bancària en qüestió.
L'usuari consent expressament que se li expedeixi una factura electrònica en forma pdf podent revocar el consentiment en qualsevol moment enviant un escrit a aquest efecte a info@grauonline.com

RESERVA DE DOMINI

GRAUONLINE es reserva el domini dels productes lliurats en tant no rebi el complet pagament d'aquests.
En tant no s'hagi satisfet la totalitat del preu, el comprador es compromet a no realitzar cap acte de disposició dels béns i a conservar-los en bon estat, actuant com a dipositari.

DRET DE DESISTIMENT

1. Si vostè és consumidor o usuari, té dret a desistir del contracte actual en un termini de catorze dies naturals sense necessitat de justificació, a partir del dia que vostè o un tercer que ens hagués indicat, diferent del transportista, adquireixi la possessió material dels béns sol·licitats. En cas de lliurament de múltiples béns que ens hagués encarregat en la mateixa comanda i lliurats per separat, el dia que vostè o un tercer que ens hagués indicat, diferent del transportista, adquireixi la possessió material de l'últim dels béns.

Excepcions al dret de desistiment:
Quan es tracti d'articles que s'hagin obert després del seu lliurament i no siguin aptes per raons d'higiene o salut.
. El subministrament de begudes alcohòliques el preu de les quals hagi estat acordat en el moment de celebrar el contracte de venda i que no puguin ser lliurades abans de 30 dies, i el valor real dels quals depengui de fluctuacions del mercat que l'empresari no pugui controlar.

2. Exercici i conseqüències del dret de desistiment.

2.1. Abans que venci el termini de desistiment, vostè haurà de comunicar-nos inequívocament la seva decisió de desistir del contracte a VINS I LICORS GRAU, SA, C. Torroella, 163, Apt. 4 -17200 Palafrugell- (Girona) -Espanya-,info@grauonline.com. A aquest efecte, podrà utilitzar el model formulari de desistiment que li ho proporciona aquí, o bé fer un altre tipus de declaració inequívoca en la qual s'assenyali la seva decisió de desistir del contracte.
Per a complir el termini de desistiment serà suficient amb que la comunicació exercint el dret sigui enviada abans que venci el termini corresponent.

Exercit el dret de desistiment dins del termini indicat, abans que hagin transcorregut catorze dies naturals des de la data en què ens hagués informat la decisió de desistir del contracte, procedirem a reemborsar-li tot pagament que haguéssim rebut de vostè a través del mateix mitjà que hagués utilitzat per a pagar la comanda, tret que hi hagi vostè disposat expressament el contrari, no incorrent en cap despesa com a conseqüència del reemborsament. El reemborsament inclourà, si escau, els costos de lliurament, tret que vostè hagués seleccionat una modalitat de lliurament diferent a la modalitat menys costosa de lliurament ordinari, en aquest cas no reemborsarem els costos addicionals que d'això es derivin.

Tret que ens oferim a recollir nosaltres mateixos els productes, podrem retenir el reemborsament fins que els hàgim rebut o fins que vostè ens presenti una prova de devolució d'aquests, segons com sigui la condició que es compleixi primer.

2.4. Se l'informa que li correspondran a vostè assumir els costos directes de devolució dels productes.

2.5 Vostè només serà responsable de la disminució de valor dels béns resultant d'una manipulació dels mateixos diferent de la necessària per a establir la seva naturalesa, les seves característiques o el seu funcionament.

Formulari de desistiment: (Només ha d'emplenar i enviar el present formulari si desitja desistir del contracte)

A l'atenció de VINS I LICORS GRAU, SA amb domicili en C. Torroella, 163, Apt. 4 -17200 Palafrugell- (Girona) -Espanya- telèfon núm. +34 972 301835, adreça de correu electronic info@grauonline.com
Per la present li comunico/comuniquem (*) que desisteixo del meu/desistim del nostre (*) contracte de venda del següent bé/prestació del següent servei (*)
- Demanat el/rebut el (*)
– Nom del consumidor i usuari o dels consumidors i usuaris
- Domicili del consumidor i usuari o dels consumidors i usuaris
Signatura del consumidor i usuari o dels consumidors i usuaris (només si el present formulari es presenta en paper)
- Data

(*) Ratlli's el que no escaigui.

GARANTIES I DEVOLUCIÓ DE PRODUCTES EN CAS DE FALTA DE CONFORMITAT.

El comprador haurà de comprovar la quantitat i qualitat dels productes comprats quan els rebi, havent de notificar-nos i descriure sense dilació indeguda qualsevol falta de conformitat del producte.

Si el comprador és un consumidor o usuari:

. Li recordem l'existència de la garantia legal per a béns, responent de les faltes de conformitat dels productes que es manifestin en un termini de dos anys des del lliurament.
No hi haurà lloc a responsabilitat per faltes de conformitat quan el comprador conegués o no hagués pogut amb fonament ignorar en el moment de celebrar el contracte, en cas danys intencionats o per negligència, ús incorrecte o manipulacions indegudes, desgastos per ús, per no seguir les instruccions, etc.
Quan el producte adquirit fos defectuós, haurà d'informar-nos d'això en el moment en què va tenir coneixement i com a màxim en el termini de dos mesos, enviant un correu electrònic a info@grauonline.com indicant els defectes observats.
En tal cas, podrà triar entre la reparació, el reemborsament del preu o la substitució del producte defectuós sempre que sigui possible i proporcionat. Si opta per la substitució i no és conforme el producte, si no ser possible la reparació, podrà optar entre exigir la rebaixa del preu o la resolució del contracte amb la devolució de l'import, tret que una d'aquestes mesures resulti impossible o desproporcionada. Les despeses de devolució seran del nostre càrrec.
Quan el producte arribés en mal estat a causa del transport, haurà d'indicar-lo en l'albarà del transportista i dins de les 24 hores de la seva recepció comunicar-nos-el per a fer la reclamació oportuna.
Accions contra el productor i/o fabricant. Segons el que es preveu legalment, també com a consumidor reclamar directament al productor i/o fabricant per a obtenir la restitució o la reparació del bé.

QUEIXES I RECLAMACIONS

En el cas que vulgui formular una reclamació, queixa o sol·licitar informació sobre els productes oferts o contractats, poden trucar al telèfon +34 972 301835 o enviar un correu electrònic a info@grauonline.com
S'informa també que els consumidors i usuaris tenen a la seva disposició fulls oficials de queixa, reclamació i denúncia que se li enviaran en suport electrònic prèvia sol·licitud formulada mitjançant correu electrònic a l'adreça abans indicada.

LLEI APLICABLE I JURISDICCIÓ

En cas de conflicte, sense perjudici de sotmetre's al que estableixi imperativament la llei especialment quan el contractant sigui un consumidor o usuari, amb renúncia a qualsevol altre fòrum que pogués correspondre'ls, les parts se sotmeten expressament a la jurisdicció dels jutjats de la ciutat de la Bisbal de l'Empordà.

©Tots els drets reservats”