PEÑÍN
Vi de color cirera cobert.
Aroma balsàmic, amb notes de fruita madura, complex i especiat.
En boca té un atac fresc i lleuger, amb tanins suaus i rodons. El final és persistent, amb algun record del roure torrat. El pas de boca és agradable, fàcil de beure, fresc i elegant.
La denominació d'origen Empordà es troba situada a la part nord-est de Catalunya. El territori està distribuït entre dues comarques i 55 municipis. 35 municipis pertanyen a l'Alt Empordà i 20 són del Baix Empordà. La producció mitjana anual és de 65.000 hectolitres de vi amb una superfície de vinya plantada d'aproximadament 2000 hectàrees. En el seu inici la denominació es deia Empordà-Costa Brava, al 2006 es va eliminar la indicació Costa Brava.
No perdis l'oportunitat i rep abans que ningú totes les nostres ofertes, novetats i promocions.
Revisa la safata d'entrada o la carpeta de correu no desitjat i activa la teva subscripció per rebre les nostres ofertes, novetats i promocions.
Hem rebut la teva valoració correctament. Serà publicada després de ser validada.
Prova-ho més tard, sentim les molèsties.
Todo perfecto, rapidez, embalaje, seguimiento y buen producto, sin duda repetiré. Gracias.