ca
Foto Marc Colin Bâtard-Montrachet vi blanc
 

Marc Colin Bâtard-Montrachet

0,75 L. I Anyada: 2019
94 PARKER
Producte descatalogat
  • ASSEGURANÇA ANTI-TRENCAMENT
  • LLIURAMENT EN 24H/48H
  • Logotip Visa
  • Logotip de Mastercard
  • Logotip de Paypal
DETALLS
  • Anyada: 2019
  • Tipus: Blanc Criança
  • Capacitat: 0,75 L.
  • Graduació: 13,5º
PUNTUACIONS PER ANYADES

PARKER

ANY PUNTUACIÓ
2020 95
2019 94
2018 94
2017 94
2016 92
NOTA DE TAST
Color

A la vista té un to groc llimona ben pàlid.

AROMA:

En nas apareixen la pera, la poma i, fins i tot, el préssec amb una intensitat força inesperada per la seva joventut. És un nou estil de Bâtard, vibrant i dens alhora. Recorda a alguns fruits secs com les nous, i també a flors blanques, a pètals de rosa i acàcia, amb un discret aroma fumat.

GUST:

És un vi complex, amb molta estructura i cos que romandrà al paladar de forma molt viva, gràcies a la seva acidesa, i, alhora, de textura ben mineral. En boca també trobarem elegància i concentració d'una llarga escala d'aromes, tots ells d'una profunditat sobèrbia i amb un final extremadament llarg. És un Bâtard de molta classe i finura més que un Bâtard d'estil tradicional, potent i ple d'energia.

MARIDATGE
Aquest borgonya blanc maridarà a la perfecció amb formatge de cabra fresc, amb productes de xarcuteria, amb plats que tinguin com a base la patata al caliu i al forn, i sobretot, si és gratinada.
ET POT INTERESSAR
Fundat el 1970 per Marc Colin i la seva dona Michele, Domaine Marc Colin té 15 hectàrees en 26 apel·lacions entre St. Aubin, Chassagne, Puligny i Santenay. Algunes parcel·les són propietat de la família Colin durant més d'un segle. Excepte a St. Aubin, que és una vinya sobre un pla, la resta està ubicada en pendent. Actualment la segona generació són els propietaris del Domaine. El fill menor va emprendre el seu propi projecte el 2005. L'agricultura ecològica per cultivar les parcel·les més velles sobre sòls argilós-calcaris són els factors més característics d'aquest celler. Els vins blancs solen ser frescos gràcies a l'acidesa, així com els negres es caracteritzen per tenir una textura elegant i sedosa, amb molta presència de la fruita i un subtil toc de bóta. Elaboren un 70% de vi blanc i la resta de negre.
OPINIONS
Has provat ja aquest producte?
Vins negres denominació d'origen A.O.C. Bourgogne Côte de Beaune

La denominació d'origen Empordà es troba situada a la part nord-est de Catalunya. El territori està distribuït entre dues comarques i 55 municipis. 35 municipis pertanyen a l'Alt Empordà i 20 són del Baix Empordà. La producció mitjana anual és de 65.000 hectolitres de vi amb una superfície de vinya plantada d'aproximadament 2000 hectàrees. En el seu inici la denominació es deia Empordà-Costa Brava, al 2006 es va eliminar la indicació Costa Brava.